Kursy Podstawowe
Kursy Zaawansowane
Kursy Zaawansowane


WARSZTATY FOTOGRAFICZNE NA MAZURACH: 28 - 31 LIPCA

Dla kogo?
Dla wszystkich, którzy chcą wspólnie spędzić 4 dni na Mazurach, wziąć udział w warsztatach fotograficznych i świetnie się bawić.

Program:
Program pleneru podzielony jest na trzy bloki tematyczne: fotografie kreacyjną, krajobrazową i ilustracyjną oraz fotoreportaż. Uczestnicy zostaną podzieleni na dwuosobowe zespoły, które będą ze sobą rywalizować o cenne nagrody. Co ważne, każdy z Was wcieli się również w rolę jurora. Zwycięży bowiem ta grupa, która dostanie od Was najwięcej punktów. Wszystkie wieczory wypełnimy rozmowami i dyskusjami o zdjęciach. Każdego dnia istnieje możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcą Lubelskiej Szkoły Fotografii. Oczywiście, w programie nie zabraknie także atrakcji wakacyjnych.

Dzień I
Przyjazd i zakwaterowanie. Po południu przedstawimy i omówimy tematy do realizacji, a wieczorem odrobina sportu i integracja przy ognisku.

Dzień II
Rozpoczynamy zajęcia praktycznie. Cały dzień poświęcony będzie fotografii reportażowej. Każdy przygotuje własną kilku zdjęciową wypowiedź na zadany temat. Choć zadanie to opiera się na pracy indywidualnej, w każdej chwili będzie możliwość skorzystania z pomocy wykładowcy. Wieczorem czeka nas wspólne omówienie doświadczeń, analiza wykonanych zdjęć oraz nocne dyskusje o fotografii.

Dzień III
Tego dnia skupimy się na fotografii kreacyjnej. Doświadczymy magii zniekształcania rzeczywistości poprzez proste i prymitywne zabiegi. Każdy z uczestników zamieni swój aparat w nowoczesną camerę obscurę. Dowiecie się do czego fotografowi może przydać się brudny kawałek szkła. Popołudnie wypełni Wam przygotowanie do wystawy konkursowej: wybór, obróbka i druk zdjęć. Wieczorem czeka nas tematyczny seans filmowy.

Dzień IV
Wszystkich uczestników czeka wczesna pobudka, bo tego dnia zaplanowaliśmy wyjazd do Giżycka. Tematem zajęć będzie fotografia ilustracyjna i krajobrazowa. Zadaniem uczestników będzie utrwalenie na fotografiach piękna Mazur. Popołudnie poświęcone będzie na podsumowanie kilkudniowej pracy i rozwiązanie konkursu. Podczas wspólnego spotkania uporządkujemy zdobytą wiedzę i doświadczenia. Na koniec chętnych zapraszamy na kajaki.

Czas trwania:
28 - 31 lipca 2016 r. - 4 dni.

Miejsce:
Mazury: Wejsuny, Giżycko, Ruciane-Nida, Pisz.

Rekrutacja:
Decyduje kolejność zapisów.

Koszt:
650 zł. (cena zawiera: opiekę merytoryczną wykładowcy, noclegi, śniadania, kolacje, przejazdy z/do miejsca zakwaterowania).

WAKACYJNY KURS FOTOGRAFII

Dla kogo?
Dla każdego, kto chce robić lepsze zdjęcia (niezależnie od tego, czy posiadasz aparat kompaktowy czy lustrzankę).

Program:
Program składa się z wprowadzającej części teoretycznej i utrwalającej praktycznej.
Kurs daje szansę przyswojenia wiedzy z zakresu fotografii w krótkim czasie. Zajęcia teoretyczne pozwolą Ci przyswoić wiedzę z zakresu techniki oraz poznać zasady kompozycji i odpowiedniego kadrowania. Dowiesz się dlaczego w fotografii tak ważne jest światło. Podczas zajęć praktycznych nauczysz się w pełni wykorzystywać możliwości swojego aparatu. Zdobyta na kursie wiedza stanowić będzie pierwszy krok do wykonywania przez Ciebie dobrych zdjęć. Czas wakacji niewątpliwie temu sprzyja!

Uwaga:
Pamiętaj, że to nie aparat robi zdjęcia, ale Ty. Nie musisz mieć profesjonalnego sprzętu. Wystarczy, że dzięki nam poznasz możliwości swojego aparatu. Jeżeli dopiero planujesz jego zakup, poradzimy jaki model będzie dla Ciebie najlepszy.

Czas trwania:
10 godzin; 2 spotkania: 4 i 6 godzinne.

Ilość miejsc w grupie:
Ilość miejsc ograniczona, maksymalnie 10 osób.

Rekrutacja:
Decyduje kolejność zgłoszeń.

Terminy:
I Edycja:
09 lipca – 10:00-14:00
10 lipca – 10:00-16:00

II Edycja:
13 sierpnia – 11:00-15:00
14 sierpnia – 11:00-17:00

Koszt:
350 zł.

KURS FOTOGRAFII CYFROWEJ